Werkwijze

Mijn werkwijze bestaat uit vier stappen:

Stap 1: intake

Nadat je contact met me hebt opgenomen, maken we een afspraak voor het intakegesprek. Dit gesprek is gratis en vrijblijvend. Als we het traject samen aangaan, is een wederzijdse klik belangrijk. We bespreken wat er gedaan moet worden en stellen doelen vast.

Stap 2: Plan van aanpak, offerte

Na het intakegesprek maak ik een inschatting van het aantal uren en stel ik een offerte op met een plan van aanpak. Na akkoord bespreken we wanneer we aan de slag gaan samen.

Stap 3: De uitvoering

Praktische sessies duren minimaal 2 en maximaal 3 uur per keer, omdat het behoorlijk intensief kan zijn. Belangrijk om te weten, is dat ik als professional organizer niets te zeggen heb over jouw spullen. Je beslist altijd zelf over wat er mee moet gebeuren. Ook ben jij degene die het werktempo bepaalt.

Als professional organizer begeleid en ondersteun ik je tijdens dit proces. Samen bepalen we hoeveel sessies je nodig hebt.

Stap 4: Afronding & evaluatie

Wanneer we het doel bereikt hebben, ronden we het traject af.
Tijdens onze laatste werkafspraak bespreken we hoe je het resultaat het beste kunt behouden.
Ook bespreken we of je nog nazorg wilt en in welke vorm je dat zou willen. Ik zal na ongeveer een maand contact opnemen om te informeren hoe het gaat.