Verhuisdirigente

Als Verhuisdirigente zorg ik ervoor dat je de verhuisperiode zo ontspannen mogelijk doorkomt en neem ik allerlei organisatorische en administratieve taken uit handen:

  • Het opzeggen/wijzigen van allerlei contracten;
  • Adreswijziging doorgeven bij de gemeente;
  • Het laten verhuizen van internet-/tv aansluiting
  • Verhuisberichten ontwerpen + versturen*;
  • Meterstanden opnemen en doorgeven aan leveranciers;
  • Een verhuisbedrijf regelen;
  • Tijdelijke opslagruimte regelen;
  • Tijdelijke woonruimte zoeken en regelen;
  • Een interieurplan maken voor de beste indeling van de nieuwe woning;
  • Klussers regelen;
  • Uitnodigingen maken voor de housewarming.

Uiteraard krijg je onbeperkte begeleiding via e-mail en telefoon
(tijdens kantooruren)

*Drukkosten en portokosten worden achteraf apart doorberekend

Heb je aanvullende hulp nodig, bijvoorbeeld bij:

  • Het opruimen van de schuur;
  • Het schoonmaken van de woning;
  • De administratie;
  • Het inpakken van dozen;
  • Het sjouwen van zware spullen;
  • Spullen wegbrengen naar of op laten halen door de kringloop;
  • Het boren van gaten, het repareren van spullen of andere klussen;
  • Verhuizen?

Dan regel ik daar graag andere professionals voor.
Uiteraard kan ik je wel op weg helpen met het organiseren van de juiste volgorde en een plan van aanpak maken voor deze taken.

Ik begrijp heel goed dat volledige uitbesteding een behoorlijke stap voor je kan zijn. Daarom maken we vooraf goede afspraken en zal ik je regelmatig op de hoogte houden.

Belangrijke beslissingen maak je nog steeds zelf.

De kosten hangen af van hoeveel hulp er nodig is.

Klik hieronder op de knop om een vrijblijvend kennismakingsgesprek in te plannen in mijn agenda.