Als Verhuisdirigente zorg ik ervoor dat je de verhuisperiode zo ontspannen mogelijk doorkomt en neem ik allerlei organisatorische en administratieve taken uit handen:
Als Verhuisdirigente zorg ik ervoor dat je de verhuisperiode zo ontspannen mogelijk doorkomt en neem ik allerlei organisatorische en administratieve taken uit handen:
Uiteraard krijg je onbeperkte begeleiding via e-mail en telefoon
(tijdens kantooruren)
*Drukkosten en portokosten worden achteraf apart doorberekend
Heb je aanvullende hulp nodig, bijvoorbeeld bij:
Dan regel ik daar graag andere professionals voor.
Uiteraard kan ik je wel op weg helpen met het organiseren van de juiste volgorde en een plan van aanpak maken voor deze taken.
Ik begrijp heel goed dat volledige uitbesteding een behoorlijke stap voor je kan zijn. Daarom maken we vooraf goede afspraken en zal ik je regelmatig op de hoogte houden.
Belangrijke beslissingen maak je nog steeds zelf.
De kosten hangen af van hoeveel hulp er nodig is.
Klik hieronder op de knop om een vrijblijvend kennismakingsgesprek in te plannen in mijn agenda.